E-handtekening via itsme: een strategische groeifactor
Met meer dan 6 miljoen gebruikers is de itsme-app een integraal element in het digitale leven van onze klanten. Door digitale ondertekening via itsme aan te bieden aan onze automotive partners, leveren wij een eenvoudige, effectieve en actuele service aan zowel onze klanten als aan onze partners.
Een strategische uitdaging
In deze tijd van digitalisering is de e-handtekening via itsme een belangrijke troef op de automobielmarkt. Het is dan ook niet meer dan normaal dat onze business line Mobility achter de lancering van dit project staat. Als marktleider voor consumentenkrediet, is het voor ons essentieel om de markttrends te volgen en tegelijkertijd aandacht te hebben voor de behoeften van onze partners en onze klanten.
Een win-winproces
Wat zijn de troeven van de e-handtekening via itsme? Wij bieden hiermee een gemakkelijke, snelle en toegankelijke oplossing aan voor veel mensen. Om nog maar te zwijgen over het ecologische aspect en het feit dat de klant niet meer fysiek aanwezig hoeft te zijn in het verkooppunt om het contract te ondertekenen. Dit maakt het leven voor onze klanten en partners veel gemakkelijker.
En in de praktijk?
Na een pilot met onze partner Autohero in juli van dit jaar, werd de oplossing stapsgewijs bij onze verschillende automotive partners gelanceerd. De ontwikkelingen voor onze andere business lines zijn in volle gang. Wordt vervolgd in de loop van 2023!
De veelbelovende start versterkt onze ambitie om 50% van de kredietdossiers via deze oplossing te laten ondertekenen.
Dankzij een digitale identificatie-oplossing waarmee de meesten van ons door de pandemie vertrouwd zijn geraakt, vereenvoudigen en beveiligen wij het proces voor onze klanten en partners. Een echte ecologische en competitieve meerwaarde in onze sector.