Onze klanten geven hun mening en wij werken samen met hen aan de verbetering van onze diensten.
In de waarden van AlphaCredit neemt de klant een centrale plaats in. Wij meten regelmatig hoe tevreden hij over ons is. En daarna leggen we de lat nóg hoger. Onder de merknaam Cetelem hebben wij recent een nieuw systeem gelanceerd waarmee de consument onze diensten rechtstreeks online kan evalueren. Vanaf het begin van hun relatie met Cetelem vragen wij hen onze diensten te beoordelen. Zij dragen zodoende bij tot de verbetering van onze service.
TrustPilot: een onafhankelijke externe partner.
We werken samen met een onafhankelijke externe partner, namelijk TrustPilot. Dit platform wordt als één van de beste beoordelingsplatforms beschouwd. Nieuwe klanten van Cetelem krijgen meteen een e-mail waarin we hun mening en feedback vragen over de dienst die ze ontvangen hebben.
Doel: onze authenticiteit weergeven.
Onze klanten zijn onze grootste prioriteit en we hechten heel veel belang aan hun feedback. Zo kunnen we ons aanpassen en nog betere diensten aanbieden. De evaluaties geven onze authenticiteit weer en tonen aan dat klanten ons hun vertrouwen schenken. Ze informeren andere consumenten en stellen hen gerust.
Dankzij de evaluaties van onze klanten kunnen we ook onze dienstverlening verbeteren. Iedere negatieve commentaar wordt meteen behandeld door onze klantendienst die de nodige maatregelen treft om onze diensten te verbeteren. We willen dat onze klanten tevreden zijn.
Feedback geven? Dat is eenvoudig. U hoeft geen profiel aan te maken of een lang formulier in te vullen! Via een e-mail krijgen onze klanten toegang tot een pagina van onze partner Trustpilot. Daar kunnen ze meteen en heel eenvoudig hun feedback geven en versturen.
Alle meningen dragen hun steentje bij. Of ze nu positief of negatief zijn, uit elke vorm van feedback kunnen we lessen trekken die onze dienstverlening naar onze klanten toe nog beter maakt.
Ontdek de commentaren die onze klanten geven en wat ze over ons denken.